Ruszyły zapisy do bety Microsoft Flight Simulator w wersji VR!

Flight Simulator

Kto ma ochotę polatać po świecie w wirtualnej rzeczywistości?

Microsoft Flight Simulator VR – jak dostać się do bety?

Asobo – twórcy Microsoft Flight Simulator – rozpoczęli zapisy na zamkniętą betę, która ma ruszyć na przełomie października i listopada. Jeśli chcecie wziąć w niej udział i wspomóc deweloperów w procesie tworzenia, musicie spełnić szereg wymagań.

Po pierwsze, musicie oczywiście mieć nabytą jakąś wersję symulatora. Warunkami koniecznymi są także członkostwo w programie Insider oraz posiadanie zestawu Windows Mixed Reality. W pierwszej fazie bety będzie to jedyny obsługiwany sprzęt, lista ma się rozszerzyć w fazie drugiej.

Twórcy wymagają również przesłania pliku DxDiag, aby móc wybrać najlepiej dopasowanych do kolejnych faz graczy. Co istotne, każda osoba, która dostanie się do bety, będzie musiała stosować się także do umowy o zachowaniu poufności (NDA), która obejmuje m.in. całkowity zakaz nagrywania rozgrywki czy robienia screenshotów, a także nawet słownego opisywania jakiegokolwiek elementu gry.

Podniosły się również minimalne wymagania sprzętowe, i obecnie prezentują się one następująco:

Jak podaje Eurogamer, podczas informacyjnego streama Asobo potwierdziło także, że w następnej kolejności w kwestii rozwoju mapy zajmą się terenami Stanów Zjednoczonych. Przypomnijmy, że niedawno wyszedł patch, który wprowadził wiele poprawek na mapie Japonii. W listopadzie ma wyjść także aktualizacja skupiająca się na usprawnieniu symulatora i naprawieniu błędów, które wskazała społeczność. Według wspomnianego wcześniej Eurogamera, plan dewelopera na rozwijanie gry jest taki, aby aktualizacje poświęcone mapie wychodziły naprzemiennie z tymi zajmującymi się aspektami czysto technicznymi.

Cały zapis streama twórców jest dostępny na YouTube i linkujemy go dla Was poniżej. Odpowiadają oni na wiele pytań zadanych przez społeczność, dotyczących przeróżnych aspektów Microsoft Flight Simulator. Zapraszamy również do naszego tekstu, w którym pisaliśmy o tym, jak sztuczna inteligencja pomogła odtworzyć świat w grze.

Exit mobile version