Meizu
fot. GizmoChina

Meizu wchodzi na rynek smart home

Meizu wysłało oficjalnie zaproszenia i swojego rodzaju zwiastun do mediów. W tym przypadku chodzi o wejście chińskiej marki na rynek smart home. Przedsiębiorstwo ma zamiar zrobić to w ramach swojej sub-marki Lipro. Można spodziewać się więc, że w kolejnych miesiącach Meizu zaleje nas wieloma nowymi produktami. 

Meizu jest kolejną marką, która zainteresowała się dynamicznie rozwijającym segmentem smart home. Firma ma zamiar wejść na opisywany rynek korzystając ze swojej sub-marki oznaczonej jako Lipro. Oficjalna konferencja, na której zapewne poznamy pierwsze produkty, odbędzie się tuż po nowym roku – już 5 stycznia 2021 roku. 

Meizu startuje z marką Lipro

Jak donosi portal GizmoChina, oficjalne zaproszenie od Meizu, to nic więcej, jak płytka akrylowa z datą konferencji oraz logotypem marki Lipro. W zaproszeniu znalazło się również chińskie słowo, które można przetłumaczyć jako “witamy”. 

Dzięki opisywanemu zaproszeniu Meizu oficjalnie wkracza w gałąź inteligentnych produktów typu smart home. Firma będzie więc stopniowo wprowadzała produkty i usługi dla użytkowników zainteresowanych automatyzacją wybranych czynności. 

Niektórzy podejrzewają, że marka Lipro składa się z połączenia wyrazów “life” i “pro”, co może sugerować wprowadzenie na rynek sprzętów poprawiających jakość życia. Nie wiadomo jednak jeszcze, w jaki dokładnie sposób. 

Oprócz nazwy swojej nowej firmy, Meizu nie ujawniło żadnej większej ilości szczegółów dotyczących zarówno samych urządzeń, jak i długofalowych planów dotyczących rynku smart home. Nie wiadomo również czy marka będzie zainteresowana pojawienie się w Europie czy też ograniczy swoją obecność jedynie do domowego, chińskiego rynku.