Historie, w których obiekt żartów i pole do popisów dla twórców memów stają się rzeczywistością to w internecie prawdziwa rzadkość. Microsoft udowodnił jednak, że ma dystans do siebie i swoich produktów. Xbox Series X przypomina lodówkę? To niech będzie lodówką!
Co Ci przypomina Xbox Series X?
Kiedy w 2019 roku ujrzeliśmy pierwsze grafiki przedstawiające konsolę Xbox Series X, wielu zauważyło, że swoim kształtem przypomina zupełnie inny element wyposażenia domu – lodówkę. Niemal od razu zaczęły powstawać memy przedstawiające nowego Xboxa właśnie jako miejsce do przechowywania żywności, a w internetowych dyskusjach zastanawiano się, czy taki kształt urządzenia istotnie sprawi, że wewnątrz będzie zimno jak w lodówce?
Z perspektywy czasu wiemy już, że właśnie tak się stało. Konsola Xbox Series X cechuje się bardzo wysoką kulturą pracy, zwłaszcza w porównaniu do konsol poprzedniej generacji. W ten oto sposób Microsoft udowodnił, że nawet w memach, które przecież mają być tylko śmiesznymi obrazkami, może tkwić ziarenko prawdy.
I postawił jeszcze jeden, zaskakujący krok dalej.
Lodówka Xbox Series X? W sam raz dla graczy!
Podczas ostatniej prezentacji dedykowanej graczom, poza wieloma grami, które w najbliższym czasie pojawią się na platformie Xbox, zaprezentowano coś jeszcze. Lodówka Xbox Series X stała się rzeczywistym urządzeniem, skrojonym by trafić w potrzeby graczy.
To niewielkie urządzenie, w którym zmieścić można, na przykład, około 10 małych puszek wypełnionych ulubionymi napojami, ale też przekąski, które pomogą w zaspokojeniu głodu, jaki z pewnością pojawi się podczas wielogodzinnej rozgrywki na wirtualnych polach bitwy.
Z uwagi na niewielkie kształty, nie będzie problemu z umieszczeniem lodówki w bezpośredniej bliskości biurka czy telewizora. Kto wie, może nawet niektórym uda się zmieścić ją obok…konsoli o tej samej nazwie?
Premiera jeszcze w wakacje
Microsoft obiecuje, że lodówka Xbox Series X pojawi się w sprzedaży w okresie świątecznym jeszcze w tym roku. Cóż, szkoda, że nie udało się jej wprowadzić do sprzedaży jeszcze przed Euro 2020. Wtedy z pewnością zainteresowanie potencjalnych klientów byłoby jeszcze większe.