General Motors zaprezentowało swoje nowe logo, które ma odzwierciedlić zaangażowanie producenta w produkcję oraz sprzedaż nowej generacji samochodów elektrycznych. Firma rozpoczęła również swoją kampanię marketingową, aby podkreślić, iż widzi swoją przyszłość w segmencie „elektryków”.
Nowa zmiana logo General Motors to pierwszy taki zabieg niemalże od dekady – najnowsza aktualizacja stanowi jednak największą zmianę w niemalże 113-letniej historii całej marki. To, co pierwsze rzuca się w oczy, to użycie małych liter „gm”. Do tej pory firma korzystała tylko i wyłącznie z wielkich liter. Podkreślenie litery „m” ma być w tym przypadku ukłonem w stronę ogłoszonego przez General Motors akumulatora własnej produkcji oraz całej platformy do rozwoju samochodów elektrycznych.
General Motors wchodzi na rynek samochodów elektrycznych
Wraz ze zmianą logo, General Motors uruchamia także zupełnie nową kampanię marketingową, która będzie pokazywała przejście GM w kierunku pojazdów elektrycznych. Logo General Motors może nie być tak bardzo rozpoznawalne na pierwszy rzut oka, jednak firma ma w swoim portfolio marki, które sprzedają się świetnie i są wybierane przez tysiące osób.
GM może jednak trąbić o swoich zmianach, jedynie patrząc na rosnące akcje Tesli oraz udziały amerykańskiej firmy w rynku. General Motors do 2025 roku zobowiązało się jednak do wydania 27 miliardów dolarów na rozwój samochodów elektrycznych. Firma chciałaby wprowadzić na rynek także 30 różnych pojazdów korzystających z napędu na baterie. W 2020 roku GM pokazało jedynie modele takie, jak Cadillac Lyriq SUV oraz GMC Hummer EV.
W przyszłości na ulicach mamy zobaczyć także mniejsze oraz bardziej przystępne cenowo konstrukcje. Wygląda na to, że każda firma będzie obecnie chciała konkurować z Teslą w zakresie dostępności oraz utrzymania cen samochodów elektrycznych.
Im więcej do wyboru – tym tak naprawdę lepiej.