DressUp pozwoli przymierzać ubrania na Snapchacie

snapchat fot. newsroom.snap

Serwisy społecznościowe starają się co rusz aktualizować swoją platformę po to, by być jak najbardziej atrakcyjnymi dla swoich użytkowników. To właśnie w nich tkwi potencjał i oczywiste jest, że za dużą liczbą internautów podążą kolejni reklamodawcy, chętni zaprezentować im swoje usługi. Snap z myślą o nich przygotował kolejną aktualizację. Obejmuje ona garść nowych narzędzi AR, które mogą mieć znaczący wpływ na przyszłość zakupów.

DressUp pozwoli przymierzać ubrania w AR

Funkcja DressUp poświęcona jest w całości modzie i zakupom. Dostępna w Lens Explorer, wkrótce pojawi się również na pasku AR. Umożliwia użytkownikom aplikacji przymierzanie modeli 3D prawdziwych ubrań oraz akcesoriów dostępnych w sprzedaży w czasie rzeczywistym, bez konieczności ich wcześniejszego zakupu.

Dodatkowo użytkownik w swoim profilu znajdzie również nową sekcję zakupów, w której znajdą się przedmioty i ubrania oznaczone jako ulubione, ostatnio oglądane lub te dodane do koszyka. Jak zapowiada producent, każda rzecz przesłana za pomocą aplikacji będzie dostępna w trybie „przymierzalni”.

Snapchat

Korzystając z pakietu SDK, sprzedawcy detaliczni i marki mogą przenieść doświadczenie zakupów AR Snap na własne platformy. To dzięki nim możliwe będzie przymierzanie różnych ubrań i akcesoriów z dowolnej aplikacji. Zestaw ten będzie kompatybilny z urządzeniami z systemem iOS i Android.

Puma jako pierwsza wykorzystała opisywaną technologię i pozwoliła swoim klientom na przymierzanie pary sneakersów przed zakupem. Nie trzeba dodawać, że możliwość wprowadzenia technologii zakupów AR Snap na platformy innych firm może przyciągnąć szeroką gamę potencjalnych klientów.

Snapchat nowa funkcja zakupowa

To nie wszystkie proponowane zmiany

Snap ogłosił również nowy menedżer zasobów 3D, zaprojektowany w celu uproszczenia zakupów w rzeczywistości rozszerzonej dla sprzedawców i marek. Platforma umożliwia firmom łatwe „żądanie, zatwierdzanie i optymalizowanie modeli 3D” ich produktów.

Zastosowano tu także technologię przetwarzania obrazu AR firmy Snap, która wykorzystuje moduł głębokiego uczenia do konwersji standardowych obrazów 2D na modele 3D widoczne w AR. Partnerzy po prostu przesyłają zdjęcia swojego produktu, a system sam zajmuje się ich dalszym przekształceniem.

Snapchat – menedżer zasobów 3D
Exit mobile version