TikTok

TikTok trafia na telewizory Samsunga

TikTok i jego zasięg, we wszystkich regionach świata, to rzecz nie do przecenienia. Teraz posiadacze inteligentnych telewizorów Samsunga będą mogli skorzystać z dobroci aplikacji – zostanie ona zintegrowana z wybranymi urządzeniami ułatwiając tym samym dostęp do programu oraz wybranych treści.

Działalność TikToka w USA dalej wisi na włosku, jednak Samsung nie boi się eksperymentować. Koreańska firma wprowadza aplikację na swoje inteligentne telewizory, tym samym dając użytkownikom dostęp do tony materiałów multimedialnych. TikTok podpisał kontrakt z Samsungiem, który ma pozwolić fanom aplikacji cieszyć się jej zwiększonymi możliwościami. Obowiązywał będzie na terenie Europy. Program został zoptymalizowany do wyświetlania na telewizorach i będzie przypominał to, co pod względem interfejsu, oferuje, chociażby, Netflix.

TikTok

TikTok trafia na smart TV od Samsunga

Jest tylko kilka aplikacji, którym udało się wydostać z rynku mobilnego i przedostać do szerszego grona odbiorców – TikTok jest zdecydowanie jedną z nich. Najnowsza ekspansja chińskiego giganta dotyczy inteligentnych telewizorów Samsunga – aplikacja będzie dostępna na wszystkich modelach smart TV koreańskiego producenta, które powstały pomiędzy 2018, a 2020 rokiem. W 2021 roku TikToka otrzyma także model The Sero, który jest w stanie obracać się, aby działać w pionie – bardzo podobnie do tego, jak konsumuje się multimedia na urządzeniu mobilnym.

Korzystanie z aplikacji TikTok na telewizorach Samsunga będzie różniło się od sposobu wykorzystania jej na smartfonach. W tym przypadku użytkownicy otrzymają dostęp do zakładek „Dla Ciebie” i „Obserwowanie” – wraz z pozostałą częścią biblioteki, podzieloną na 12 segmentów.

Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko czekać. Samsung nie jest jednym producentem, który zainteresował się wdrożeniem TikToka na swoje telewizory. Podobnie postąpił Amazon, który wspiera chiński serwis społecznościowy w swojej przystawce Amazon Fire TV.