Adobe zaczyna integrować sztuczną inteligencję z coraz większą liczbą swoich działań oraz projektów. Tym razem algorytmy AI będą wspomagały pracowników zajmujących się marketingiem. Do czego jednak finalnie posłużą?
Adobe oficjalnie poinformowało, iż rozpoczyna integrację sztucznej inteligencji ze swoim działem marketingu. Zestaw narzędzi stworzony przez firmę ma pomóc firmom ulepszyć ich kampanie marketingowe skierowane do potencjalnych klientów. Co ciekawe, Adobe znane jest już nie tylko z programów takich, jak Photoshop. Firma coraz bardziej wypycha swoje algorytmy do sztucznej inteligencji oraz platformę, która pozwala na wdrożenie ich w wielu różnych działach marketingowych.
Adobe szuka nowych pomysłów na oprogramowanie
Adobe zaczyna coraz bardziej skupiać się na sztucznej inteligencji. Ostatnio pisaliśmy dla Was o tym, iż firma sprawi, że czytanie plików PDF będzie łatwiejsze, a także pozwoli przy pomocy AI podmieniać niebo w programie Photoshop. Funkcje sztucznej inteligencji powiązane z marketingiem mają ułatwiać wybranym kampaniom targetowanie informacji do samych użytkowników. Oznacza to po prostu tyle, że duże zestawy danych będą mogły być prezentowane w prostszy oraz bardziej dokładny sposób.
Reklamodawcy dzięki sztucznej inteligencji będą mogli więc prościej kontrolować swoje grupy docelowe. Adobe zmienia zasady gry i umieszcza swoje AI bezpośrednio w systemach marketingowych, tym samym zmniejszając potrzebę eksportu danych.
To nie nowość, to powoli standard
Opisywane algorytmy sztucznej inteligencji nie są niczym nowym, jednak do tej pory mało firm oferowało kompleksowe rozwiązania z zakresu wdrażania ich w wielu firmach jednocześnie. Adobe chce, aby tego typu technologia stała się standardem, który będzie bardziej przyjazny dla użytkownika.
Możemy spodziewać się, że w najbliższych miesiącach oraz latach firmach zacznie skręcać właśnie w tę stronę. Jak widać pakiet kreatywny nie będzie więc jedynym zajęciem Adobe.