Pierwszy miesiąc SkyShowtime w Polsce spotkał się z falą krytyki. Wszystko przez usterki pokroju zacinającego się obrazu oraz długie ładowanie aplikacji. Jednak operator postanowił szybko zareagować na negatywne komentarze i wdrożyć aktualizację.
Czy problemy aplikacji zostały zażegnane?
Zaledwie miesiąc temu na terenie Polski ruszył nowy serwis streamingowy, który oferuje nieco inny przegląd produkcji, w porównaniu choćby do Netflixa czy HBO Max. Trzeba zaznaczyć, że również wysokość opłaty za miesięczną subskrypcję nie jest wysoka.
Jednak zdarzały się powody, dla których użytkownicy mogli być niezadowoleni. Przyznam, że sama ich kilkukrotnie doświadczyłam na telewizorze Xiaomi oraz Samsung z przystawką Canal+ Box 4K. Aplikacja dedykowana dla telewizorów z systemem Android TV oraz przystawek potrafiła co chwilę się zacinać, co jest niezwykle irytujące podczas oglądania, szczególnie wciągających filmów czy seriali. Teraz jednak pojawiła się aktualizacja, dzięki której problem został zażegnany.
Zacinanie się aplikacji powodem do rezygnacji z subskrypcji?
Wersja aktualizacji 1.9.18 została wprowadzona 8 marca 2023 roku i dedykowana jest dla sprzętów z systemem Android w wersji co najmniej 5.1. Na dole strony opisu aplikacji SkyShowtime w obrębie sklepu Google Play pojawiła się informacja o treści: „Części błędów już nie ma. Oglądaj bez przerwy!”.
Faktem jest, że przerywanie czy zacinanie się występuje dużo rzadziej, a przy wysokiej jakości obrazu problemy mogą też wynikać z rodzaju i jakości połączenia internetowego, jednak niestety problem długiego uruchamiania aplikacji pozostał.
Wielu użytkowników negatywnie podchodzi do aplikacji, co można zobaczyć w ocenach i komentarzach wewnątrz sklepu Google Play, gdzie wielu z nich wspomina wręcz o rezygnacji z subskrypcji, jeśli problemy nie zostaną rozwiązane.