Amazon przygotował edycje specjalne Echo Dot. To, czy trafią do sprzedaży, zależy tylko od klientów

Amazon przygotował edycje specjalne Echo Dot. To, czy trafią do sprzedaży, zależy tylko od klientów

O wzornictwie głośnika Amazon Echo Dot w najnowszej odsłonie nie da się powiedzieć niczego ciekawego. Ot zwyczajna kulka, którą stawiamy gdzieś na biurku albo na półce i natychmiast przestaje rzucać się w oczy. Koncepcje, które właśnie trafiły do programu Build It sprawiają, że głośnik zyskuje indywidualnego, ciekawego charakteru.

Zanim jednak o specjalnych edycjach Echo Dot, słowo o programie Build It. To inicjatywa Amazonu, w ramach której klienci mogą składać zamówienia na produkty, które wciąż pozostają w przygotowaniu. O tym, czy Amazon kiedykolwiek zdecyduje się je wyprodukować, zależy liczba zamówień w okresie wczesnego finansowania. Jeśli uda się zebrać określoną liczbę zamówień – firma wyprodukuje dany produkt, wyśle zamawiającym i wprowadzi do sprzedaży. W przeciwnym przypadku osoby, które go zamówiły, nie zostaną obciążone choćby najmniejszą sumą pieniędzy – nie było tematu.

Echo Dot x Diane von Furstenberg

Specjalne edycje kulek od Amazonu przygotowane zostały przy udziale projektantki, a jednocześnie aktywistki na rzecz kobiet – Diane von Furstenberg. Wersje kolorystyczne otrzymały nazwy Midnight Kiss, Ikat i Twigs.

Dochód z ich sprzedaży, zgodnie z wolą von Furstenberg, wesprze organizację Vital Voices, wspierającą kobiety-liderki w dążeniu do rozwiązania najważniejszych problemów ludzkości.

Koszt specjalnej edycji głośnika Amazon Echo Dot to 60 dolarów amerykańskich, a zbieranie zamówień kończy się już 13 sierpnia. Jeśli chcielibyście korzystać z głośnika, który wyróżni się ciekawym wzornictwem, to najlepszy czas na złożenie zamówienia.

Głośniki dostępne są w sklepie Amazon:

Amazon Echo Dot x Diane von Furstenberg (Midnight Kiss)

Amazon Echo Dot x Diane von Furstenberg (Ikat)

Amazon Echo Dot x Diane von Furstenberg (Twigs)