Inteligentny dzwonek do drzwi to jedno z najbardziej przydatnych akcesoriów w kontekście zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu mieszkańcom inteligentnego domu. Jeden z najpopularniejszych producentów, Ring, właśnie wyposażył swoje produkty w nową funkcję – automatyczne odpowiedzi.
Dzięki aktualizacji, która właśnie kierowana jest do kolejnych produktów, kolejne dzwonki z serii Ring otrzymają możliwość ustawienia automatycznej odpowiedzi. To bardzo przydatna funkcja, zwłaszcza wtedy, gdy nie ma nas w domu, bądź z jakiś powodów nie chcemy w danym momencie otworzyć drzwi. Jak działa? Rzućmy okiem na przykład.
Jednym z predefiniowanych komunikatów, możliwych do wybrania w aplikacji towarzyszącej, jest nagranie o treści Nie możemy teraz otworzyć drzwi. Jeśli chcesz zostawić wiadomość, możesz zrobić to teraz. Pozyskane w ten sposób nagranie obrazu i dźwięku odwiedzającej osoby, będzie można odtworzyć z poziomu aplikacji mobilnej.
Innym, dostępnym komunikatem jest ten: Cześć! Poczekaj proszę. Otworzę za chwilę. Dzięki temu odwiedzający wie, że jesteśmy w domu i otworzymy drzwi, jednak musimy chwilę poczekać.
Automatyczne odpowiedzi w Ring: lista produktów objętych aktualizacją
Omawiana aktualizacja trafi na następujące dzwonki Ring:
- Ring Video Doorbell (2. generacja);
- Video Doorbell 2;
- Video Doorbell 3;
- Video Doorbell 3 Plus;
- Video Doorbell 4;
- Video Doorbell Wired;
- Video Doorbell Pro;
- Video Doorbell Pro 2;
- Video Doorbell Elite;
- Door View Cam.
By skorzystać z automatycznych odpowiedzi należy uruchomić aplikację Ring, następnie wybrać opcję Control Centre i kolejno New features.