Aplikacja Expedia z nowymi możliwościami. Teraz bot AI pomoże zaplanować wakacje

Aplikacja planowania podróży (źródło: Expedia)

Aplikacja planowania podróży (źródło: Expedia)

Platforma planowania podróży Expedia wdraża bota ChatGPT do pomocy klientom. Od teraz czat będzie można uruchomić w aplikacji oraz korzystać z sugestii i rad AI.

Od teraz kolejne wyjazdy zaplanujesz z botem AI

Firma Expedia, znana ze wspierania globalnych podróży, zdecydowała się na wprowadzenie nowej technologii do aplikacji. Teraz sztuczna inteligencja i jej narzędzie w postaci ChatGPT ma wspomóc podróżników w zaplanowaniu kolejnego wyjazdu.

Expedia uruchomiła wersję beta nowej funkcji, która umożliwia zaplanowanie wycieczki z botem AI. Dzięki temu, osoby należące do społeczności, mogą teraz prowadzić rozmowę, a także zapoznać się z sugestiami oraz rekomendacjami odnalezionymi przez sztuczną inteligencję w zasobach internetu.

https://s27.q4cdn.com/708721433/files/doc_downloads/2023/04/Expedia-ChatGPT-App-Demo-Music-White-BG-1080p.mp4

ChatGPT ma również wskazać miejsca warte uwagi i zaproponować te, które warto zobaczyć i w jaki sposób poruszać się, by nic nie pominąć, a wszystko to w ramach czatu. Aplikacja od teraz pozwoli także na automatyczne zapisywanie hoteli, sprawdzanie ich dostępności w konkretnych dniach oraz wprowadzanie w swoim planie wycieczki różnych rodzajów transportu.

ChatGPT to nie pierwsze rozwiązanie Expedia wykorzystujące AI

To nie pierwsze zastosowanie sztucznej inteligencji na tej platformie. Niedawno Expedia wprowadziła również wtyczkę do ChatGPT, pozwalającą na automatycznie rozpoczęcie rozmowy w witrynie bota, co miało na celu urozmaicenie odbywanej wycieczki. Aplikacja otwiera także możliwości do zdobycia zniżek i nagród.

Expedia wykorzystuje AI również do pomocy w wyszukiwaniu spersonalizowanych opcji podróży i noclegów w postaci rodzajów hotelu, pokoju, dat czy preferencji cenowych. Platforma umożliwia też śledzenie cen lotów oraz porównywanie ich cen z danymi historycznymi, co pozwala na dokonanie bardziej ekonomicznego wyboru przez pasażera.

Klient ma także całodobowy dostęp do wirtualnego asystenta, który może wspomóc w przypadku wystąpienia problemów czy nieoczekiwanych zmian podróży.

Exit mobile version