Kampania crowdfundingowa inteligentnych okularów Auctify właśnie osiągnęła 360% swojego celu. Produkt ten ma podnieść naszą produktywność, co może przydać się w czasach pracy w domu. Pierwsze zamówienia mają ruszyć już w grudniu 2020 roku.
Zwiększ swoją koncentrację, wyeliminuj czynniki rozpraszające i przygotuj swój umysł do działania na najwyższym poziomie… Tak swoją kampanię w serwisie Indiegogo promuje kanadyjska firma. Jak okulary mogą zwiększyć naszą produktywność?
Specjalistyczna specyfikacja
Ten model okularów od Auctify nazywa się Specs. Łączy on w sobie algorytmy wizji komputerowej i biosensory, aby w czasie rzeczywistym śledzić naszą produktywność. Kanadyjska firma twierdzi, że dzięki wspólnej pracy psychiatrów, psychologów i neurologów, zjawisko prokrastynacji może odejść w zapomnienie.
Producent rozumie także, że cele każdego z nas są zupełnie odmienne. Dlatego też pozwala na całkowite dostosowanie do siebie aplikacji mobilnej, z którą łączą się okulary Specs. Ostatnia noc przed egzaminem? Nauka języka? Groźny deadline w pracy? Auctify uważa, że ich wynalazek sprosta wszystkim tym wyzwaniom.
Oto niektóre z funkcji, które zaoferują inteligentne okulary Specs:
- pozytywne wzmocnienie. Dostajemy nagrody za ustalanie i osiąganie celów,
- polepszenie uwagi. Aplikacja mobilna pomoże nam zamienić mało produktywne części dnia w okazje do nabywania miękkich umiejętności,
- zwiększenie samoświadomości. Śledzenie swoich postępów, skupienia i produktywności (w tym przez biosensory) co do minuty,
- zamiana pracy w grę. Zdobywanie punktów i odblokowywanie osiągnięć ma stworzyć atmosferę ekscytacji i skupienia,
- trenowanie mózgu. Za każdym razem, gdy zostaniemy rozproszeni, okulary przypomną nam o pracy przez światło LED i podpowiedzi głosowe.
Chociaż dokładnie nie wiemy, jak okulary Specs będą działać, zapowiadają się naprawdę ciekawie.
Proaktywna produktywność
Produkt Auctify możemy zamówić już teraz w formie pre-order. Wersje zawierające jedną, jak i cztery pary okularów, będą dostarczane do każdego miejsca na świecie. Kosztują one, odpowiednio, 279 dolarów (ok. 1000 złotych) i 946 dolarów (ok. 3500 złotych).
Więcej o okularach Auctify możemy dowiedzieć się na oficjalnej stronie kampanii Indiegogo.