Sztuczna inteligencja (źródło: Pixabay)
Sztuczna inteligencja (źródło: Pixabay)

Sztuczna inteligencja pomoże tworzyć programy lojalnościowe. Bot udzieli darmowych porad przedsiębiorcom

Firma Antavo Loyalty Cloud, która zajmuje się tworzeniem programów lojalnościowych dla marek z całego świata, uruchomiła własnego bota. Sztuczna inteligencja ma wspomagać przedsiębiorstwa, doradzać im i generować porady podczas opracowywania akcji lojalnościowych.

Programy lojalnościowe w marketingu

Antavo Loyalty Cloud to firma tworząca chmurę dla przedsiębiorstw, wewnątrz której umieszczane są programy lojalnościowe. Marka ta zajmuje się również zarządzaniem czy obsługą tych marketingowych działań. Z oferty korzysta wiele znanych spółek, wśród nich można wspomnieć m.in. o ApplePay, GooglePay, Microsoft, Salesforce czy KFC.

Firma Antavo Loyalty Cloud nieustannie się rozwija i inwestuje w nowe technologie. W swojej ofercie proponuje 10 różnych typów programów lojalnościowych, dzięki którym przedsiębiorcy mogą w łatwy sposób je dostosować, konfigurować oraz integrować.

Teraz marka ogłosiła, że do prace wspomagać może generatywna sztuczna inteligencja.

Sztuczna inteligencja udzieli rad przedsiębiorcom

Nowe narzędzie marki Antavo Loyalty Cloud może ułatwić przedsiębiorcom tworzenie programów lojalnościowych. Firma wprowadziła chatbota Genius AI, który otrzymał dostęp do bazy wiedzy na ich temat. Bot został przeszkolony oraz wyposażony w fachową dla marketingu wiedzę, dzięki czemu może stanowić źródło prawdziwych informacji na temat tworzenia programów lojalnościowych.

Sztuczna inteligencja Genius AI (źródło: Antavo Loyalty Cloud)
Bot Genius AI udziela rad na temat tworzenia programów lojalnościowych (źródło: Antavo Cloud Loyalty)

Propozycja Antavo Loyalty Cloud jest bezpłatna, może z niej skorzystać każdy użytkownik internetu bez potrzeby rejestracji czy logowania się. Według informacji, Genius AI ma dostęp do treści o wysokiej jakości, zweryfikowanych przez ekspertów ds. lojalności oraz zgodnych z obecnymi trendami.

Sztuczna inteligencja staje się coraz częściej stosowaną technologią. Już od kilku miesięcy możemy korzystać z botów, takich jak ChatGPT, Bard czy Bing, a także generatorów obrazów czy filmów. Narzędzia AI wykorzystywane są m.in. przez pracowników sklepu Mango, gdzie wspomagają projektantów i zespoły produktowe w codziennej pracy, doborze tkanin czy nadruków.