(źródło: SkyShowtime)
(źródło: SkyShowtime)

SkyShowtime z reklamami. Nowy plan już dostępny w Polsce

Do oferty serwisu streamingowego SkyShowtime dołączył nowy pakiet – subskrypcja z reklamami. Osoby, które zdecydują się opłacić abonament na rok mogą zaoszczędzić około 33%.

Pakiety z reklamami, czyli redukcja kosztów za streaming

Platformy streamingowe to świetne narzędzie, aby oglądać dokładnie to, na co aktualnie mamy ochotę. W dowolnym momencie możemy zatrzymać dany film, przewinąć odcinek ulubionego serialu, jeśli na przykład zdarzyło nam się zasnąć, czy zmienić program, gdy ten porządnie nas zawiedzie i zanudzi.

Serwisy te mają jeszcze jedną, sporą i uwielbianą przez użytkowników cechę, która wyróżnia je na tle telewizji naziemnej. Tą zaletą jest oczywiście brak reklam. Coraz więcej platform decyduje się jednak na wprowadzenie planu wyposażonego w spoty reklamowe, co oczywiście często wiąże się ze zredukowaniem ceny za miesięczną subskrypcję.

W Polsce na plan z reklamami możemy zdecydować się m.in. w przypadku serwisu Player. W takim pakiecie, dostępnym za 15 złotych na 30 dni lub 60 złotych za 180 dni, znajdziemy seriale i programy z aktualnej ramówki programów z grupy TVN, wcześniej wyemitowane odcinki czy filmy oraz kanały FAST i TVN, TVN7, TTV, Metro na żywo.

(źródło: Player)
(źródło: Player)

Nowy pakiet na SkyShowtime

Do Playera z reklamami na terenie Polski od 23 kwietnia 2024 roku dołącza platforma SkyShowtime. Serwis ten wystartował na naszym rynku w lutym zeszłego roku, a wśród jego propozycji znajdziemy nie tylko starsze produkcje, takie jak np. Transformers, ale również świeże, kinowe hity, w tym Oppenheimera czy Psi Patrol: Wielki Film.

(źródło: SkyShowtime)
Najnowsze propozycje serwisu (źródło: SkyShowtime)

Nowy pakiet okrzyknięty nazwą Standard z reklamami to od teraz najtańsza forma subskrypcji SkyShowtime. Opcja ta umożliwia oglądanie treści bez ograniczeń w jakości Full HD na jednym urządzeniu, jednak przerywanych reklamami. Jak wynika z informacji, pakiet ten obejmie około 4-5 minut spotów na godzinę oglądania.

Cena nowej propozycji wynosi 19,99 złotych za miesiąc z opcją anulowania subskrypcji w dowolnie wybranym momencie. Możliwe jest także wniesienie opłaty rocznej z góry w wysokości 159,99 złotych. Dzięki temu w rzeczywistości miesięczna kwota w rozliczeniu rocznym wyniesie 13,34 złotych.

Dla widzów pozostaje nadal dostępny pakiet Standard Plus, którego miesięczna cena to 24,99 złotych. Przy opłaceniu subskrypcji za rok za 198,99 złotych koszt miesięczny w rozliczeniu rocznym wyniesie 16,59 złotych. Użytkownicy tej subskrypcji mogą korzystać z serwisu na dwóch ekranach w jednym czasie oraz pobierać nawet 30 tytułów.

Wpis zawiera linki afiliacyjne. Korzystając z nich wspieracie naszą działalność. Dziękujemy!