Miejski e-rower w holenderskim stylu stawia na komfort rowerzysty

E-rower Cruiser (źródło: cowboy)

E-rower Cruiser (źródło: cowboy)

Belgijska firma Cowboy dodała do swojej oferty rower w w stylu holenderskim, z wyprostowaną postawą podczas jazdy dla większego komfortu użytkownika.

Najlepsi partnerzy mieszczucha

Życie w mieście jest dużo przyjemniejsze, gdy można korzystać z udogodnień mikromobilności. E-rower, na którym można dojechać do biura i schować go pod biurko, hulajnoga premium, która krzyczy, że masz styl, gdy zostawiasz McLarena w garażu albo koń pociągowy, gdy musisz przewieźć mieszkanie to bardzo wygodne zabawki w mieście. A co, gdy chcesz zarówno dojechać do pracy, jak i wygodnie przemieścić się miedzy punktami? Nowy model belgijskiej firmy Cowboy przychodzi na ratunek.

Zajmująca się e-mobilnością firma do swojej oferty e-rowerów dodaje jednoślad w stylu holenderskim, zapewniający wyprostowaną postawę podczas jazdy dla lepszego oglądu na sytuację na drodze i bardziej zrelaksowaną pozycję.

E-Cruiser ma na pokładzie silnik z tylną piastą o mocy 250 W. Dzięki autorskiej technologii AdaptivePower firmy, silnik automatycznie reaguje na zmiany warunków otoczenia, takie jak rosnące wzniesienia i warunki pogodowe, obiecując 45 Nm płynnego wspomagania do 25 km/h.

E-rower Cruiser (źródło: cowboy)

Rower skrojony pod wygodę jeźdźcy

Rower wyposażony jest w wyjmowany akumulator 360 Wh ze zintegrowanym tylnym światłem, który zapewnia do 80 km zasięgu na jednym ładowaniu, z towarzyszącą aplikacją mobilną przewidującą pozostały zasięg na podstawie zachowania podczas jazdy.

Aplikacja służy również jako deska rozdzielcza i pomoc w nawigacji krok po kroku, a także umożliwia śledzenie GPS, inteligentne zabezpieczenia przed kradzieżą i wykrywanie wypadków. Smartfon, na którym działa, można również ładować bezprzewodowo po zadokowaniu.

E-rower Cruiser (źródło: cowboy)

Nowoczesna, minimalistyczna rama z aluminium 6061 ma zintegrowany reflektor i toczy się na odpornych na przebicie 47-milimetrowych oponach Cowboy, siła hamowania pochodzi z hydraulicznych hamulców tarczowych, a pełne błotniki są w zestawie. Tylny bagażnik i podpórka to opcje dodatkowe.

Cruiser jest teraz dostępny w kolorze czarnym lub piaskowym i kosztuje 2990 euro.

Exit mobile version