W otwartym na początku roku nowym obiekcie Dubai Resort zamontowano prawie tysiąc wyświetlaczy firmy Samsung. Wśród nich pojawili się prawdziwi giganci, w tym The Wall czy Smart Signage.
Najbardziej luksusowy kurort ozdobiony wysokiej jakości wyświetlaczami
Firma Atlantis w lutym tego roku otworzyła najbardziej luksusowy kurort na świecie. Ośrodek Atlantis The Royal został zlokalizowany na Wyspach Palmowych, a jego powierzchnię i wyjątkowy styl uświetniają ekrany wizualizacyjne. Wśród nich znalazły się wyświetlacze takie jak The Wall oraz Smart Signage, zainstalowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pomieszczeń.
Jak przyznaje wiceprezes ds. Technologii Informacyjnych spółki Atlantis Dubai, firma Samsung była kluczowym partnerem technologicznym na każdym etapie powstawania tego luksusowego ośrodka.
Trochę o ogromnych wyświetlaczach Samsunga
The Wall, czyli modułowy wyświetlacz o mikrodiodowej matrycy, którego przekątna osiąga aż 146 cali w rozdzielczości 4K (3840 x 2160 px), został ulokowany w apartamencie Royal Mansion. Dzięki eleganckiemu wykończeniu idealnie wpasowuje się w styl i kompozycje hotelu.
Ponadto w wielu miejscach kurortu umieszczono urządzenia Smart Signage, które nie tylko pozwalają na oglądanie, ale przede wszystkim wchodzenie w interakcje, co daje gościom dodatkową formę rozrywki. Największy tego typu wyświetlacz w obiekcie został umieszczony w hotelowym lobby na powierzchni trzech zbiorników z wodą, a jego wielkość sięga 6 na 8,5 metra.
Strefy spa i siłowni otrzymały własne wyświetlacze oparte o matrycę LED HDR. Basen z barem również nie został pominięty – tam zdecydowano się na urządzenia Outdoor LED, przez wzgląd na obudowę o wysokiej szczelności sklasyfikowaną do IP65. O wyświetlaczach nie zapomniano także w częściach restauracyjnych czy salach konferencyjnych.
Łącznie w całym obiekcie ulokowano 957 wyświetlaczy tej firmy, w tym 795 zostało zainstalowanych w prywatnych pokojach dla gości.