Xbox - ostatnie buty z Adidas

Xbox znowu łączy siły z Adidas. Oto najfajniejsze buty dla fanów Xboksa

Trzecia już współpraca firm Xbox oraz Adidas, będzie jednocześnie ostatnią – przynajmniej na chwilę obecną. Microsoft znalazł już wiele sposobów, by uczcić 20-lecie swojej konsolowej marki. Ten konkretny jednak wydaje się być najbardziej praktyczny. Zwłaszcza, że idzie za nim konkretna promocja.

Buty z logo Xbox – dla wszystkich!

Poprzednie dwie współprace miały miejsce, kolejno, w październiku oraz listopadzie tego roku. Dotyczyły one butów opartych o zieloną, limitowaną konsolę Microsoftu, wydaną z okazji premiery Halo: Combat Evolved, a także jej następczynię – Xbox 360. Pierwsza para butów była jedynie do wygrania w konkursie, a druga – dość limitowanym nakładem, dostępna w Stanach Zjednoczonych.

Uważam, że jeżeli firma wrzuca na konkurs jakiś produkt, którego nie można kupić w inny sposób, jest to słabe. Nawet, jeżeli jest to 100 sztuk, warto dać innym szansę zakupu, wtedy każdy fan marki czuje się doceniony. Dlatego też dobrze, że ostatnia para butów Xbox i Adidas, jest dostępna dla wszystkich.

W porównaniu do dwóch poprzednich iteracji, to wydanie Forum Tech Boost Series X będzie dostępne do zakupu na całym świecie. Nie dość, że kupicie je w dowolnych sklepach, jakie zaopatruje Adidas, to wyrwiecie je również w internetowym sklepie – za 599 złotych.

Design butów jest wzorowany na obecnie najpotężniejszej konsoli Microsoftu, czyli Xbox Series X. Mamy więc do czynienia z intensywną czernią, ozdabianą zielonymi akcentami – tak jak wentylacja w sprzęcie giganta z Redmond.

Forum Tech Boost Series X. Xbox wie, jak zadbać o stylowy ubiór
Forum Tech Boost Series X. Xbox wie, jak zadbać o stylowy ubiór

20-lecie platformy Xbox

Nawet, jeżeli nie kupicie sobie butów z logiem konsoli, albo nie załapaliście się na mini-lodówkę, to zdecydowanie warto obejrzeć Power On: The Story of Xbox. Ten 6-odcinkowy dokument to potężna kopalnia wiedzy na temat procesu powstawania pierwszej konsoli Microsoftu. Niestety, głównie pierwszej, ponieważ dalszy rozwój marki jest omówiony ze zdecydowanie większym pośpiechem.

Co jednak bardzo mi się podoba, to fakt, że Microsoft nie ucieka w cyklu od trudnych tematów. Czerwony pierścień śmierci, niepowodzenia Dona Mattricka w kontekście Xbox One – wszystko to jest omawiane i chociażby dlatego, warto poświęcić kilka godzin na ten fantastycznie zmontowany dokument.

Sam obejrzałem całość jednego dnia – naprawdę warto!