Sieć Żabka udostępnia teraz więcej scenariuszy gry Żabu w aplikacji. Dzięki niej użytkownicy i klienci sklepów mogą nie tylko korzystać z rozrywki i rywalizować między sobą, ale również wchodzić w interakcje z postaciami oraz zbierać punkty w sklepie i w rozszerzonej rzeczywistości.
Opieka nad wirtualną zwierzakiem Żabu
Żabu to wirtualna żabka, która znana jest przede wszystkim użytkownikom aplikacji Żappka. Jak zaznacza popularna sieć sklepów, postać ta żywi się muchami, „uwielbia jabłka oraz częste prysznice” i oczekuje na osoby, chcące opiekować się nią w swoim smartfonie.
Z wirtualnym zwierzakiem można grać, zdobywać poziomy, a dzięki punktom zwanymi żappsami, które zbiera się także podczas zakupów, użytkownik może personalizować własnego pupila czy zaopatrywać go w akcesoria. Za zdobycie pewnego poziomu w grze lub konkretnej liczby punktów posiadacz aplikacji może zdobywać zniżki do wykorzystania w sklepie Żabka.
Żabu jest bardzo popularną grą, która przyciągnęła sporo fanów, szczególnie w przedziale wiekowym od 20 do 24 roku życia. Na ten moment z możliwości hodowli własnej postaci skorzystało prawie 2 miliony użytkowników aplikacji.
Nowe funkcje w aplikacji sieci Żabka
Teraz jednak użytkownicy z Poznania i Warszawy mogą jeszcze bardziej zaangażować się w opiekę nad swoim prywatnym Żabu. Żabka ogłosiła rozpoczęcie testów nowych scenariuszy, z których można skorzystać w grze mobilnej Żabu. Za ich opracowanie odpowiada startup Omniaz oraz Apzumi. Nowa funkcja jest dostępna od 18 grudnia 2023 roku dla klientów 200 sklepów, ulokowanych na terenie Warszawy i Poznania. To pierwsza szansa na skorzystanie z rozszerzonej rzeczywistości w aplikacji Żappka.
Jak twierdzi sieć, to kolejny marketingowy sposób na zaangażowanie klientów oraz możliwość prezentowania własnych produktów przez dostawców, a wszystko to w wyjątkowej i zaawansowanej technologicznie formie.
Aplikację Żappka można pobierać bez żadnych opłat ze sklepów mobilnych, takich jak Google Play, Apple App Store czy Huawei AppGallery. Nowa Żabu XR, działająca w rzeczywistości rozszerzonej, dostępna jest na smartfonach z modułem AR i pracujących w systemie Android. Uczestnictwo danego sklepu w testowanej funkcji można sprawdzić bezpośrednio w aplikacji po uruchomieniu lokalizacji.