Niemiecka firma rozpowszechnia swój sportowy serwis streamingowy Sportworld. Platforma ma być dostępna w 190 krajach całego świata, a treści będą póki co odtwarzane w języku angielskim i niemieckim. Jakie programy obejmuje nowa aplikacja i gdzie będzie dostępna?
Nowa platforma ze sportem z całego świata
Jedna z niemieckich firm, znana jako B1 SmartTV, ma w planach udostępniać swoją platformę streamingową w 190 krajach na całym świecie. Serwis Sportworld na początek ma być dostępny na urządzeniach mobilnych, a także telewizorach Samsung, opartych o system Tizen. Przedsiębiorstwo zdecydowało o rozpowszechnieniu swojego produktu z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Kobiet.
Sportworld został uruchomiony w maju zeszłego roku, jednak dotychczas był dostępny wyłącznie w krajach niemieckojęzycznych. Dzięki niemu użytkownicy mogą korzystać z treści w formie na żywo, na żądanie, a część dostępna jest także w formie bezpłatnej.
Na terenie Niemiec opłata za miesięczną subskrypcję wynosi 14,99 euro, a w ramach pakietu możliwe jest uruchamianie m. in. takich programów sportowych, jak European League of Football, eSport1, Sport1+, SportBild+, Sportdigital Football, Motorvision.TV, Sportdeutschland.TV, ClipMyHorse.TV, fight24 HD, More Than Sports TV, Fitness Nation oraz EDGEsport.
Dodatkowe możliwości aplikacji Sportworld
Jeśli ta nowa, sportowa platforma streamingowa trafi do Polski, póki co możliwe będzie odtwarzanie treści po angielsku oraz niemiecku. Z czasem planowane jest jednak wdrożenie innych wersji językowych, tak, aby dość nowy serwis mógł osiągnąć prawdziwie globalny zasięg.
W aplikacji Sportworld ma znaleźć się elektroniczny przewodnik po programach, w skrócie nazywany EPG. Dzięki tej opcji fani różnych sportowych dziedzin będą mogli na bieżąco zapoznawać się ze światowymi informacjami, a także nadchodzącymi wydarzeniami i zmaganiami.
Ponadto platforma ma także objąć serwisy, które będą towarzyszyły odtwarzanym treściom wideo. Są one tworzone wraz z innymi nadawcami, ligami, klubami czy stowarzyszeniami. Część tych możliwości ma być realizowana w ramach płatnej subskrypcji, pozostałe będą dostępne za darmo. Planuje się, aby na początek jednak wszelkie usługi uruchomione w krajach z całego świata miały być dostępne przez 3 miesiące bez opłat.