Marka Orange Polska nie udostępnia już stacji CANAL+ w ramach telewizyjnej oferty cyfrowej (IPTV) nowym klientom. Kanały działają nadal w telewizji satelitarnej oraz u klientów, którzy wykupują dostęp do stacji zgodnie z obowiązującą umową. Jaki jest powód tej zmiany?
Pakiety CANAL+ znikają z oferty
Firma Orange Polska przekazała informację o wycofaniu kanałów CANAL+ z kablowej oferty cyfrowej (IPTV) dla nowych klientów od 22 stycznia 2024 roku. Powodem tej sytuacji jest wygaśnięcie umowy z nadawcą. Jak wynika z informacji udzielonych przez portal wirtualnemedia.pl, trwają rozmowy na temat możliwości kontynuacji współpracy.
Widzowie, którzy dotychczas związani są umową z Orange Polska oraz posiadali stacje CANAL+ w pakiecie nadal mogą z nich korzystać. Brak kanałów dotyczy wyłącznie nowych klientów, przede wszystkim chcących wykupić pakiety, takie jak Prestige oraz Extra+. Sprawa nie dotyczy natomiast dodatkowego pakietu Multi+.
Jakie pakiety zniknęły z oferty Orange TV?
Pakiet stacji CANAL+ Prestige dotychczas zawierał 12 kanałów, a wśród nich znajdowały się: CANAL+ Sport, CANAL+ Sport 2, CANAL+ Sport 3, CANAL+ Sport 4, CANAL+ 4K Ultra HD, CANAL+ Premium, CANAL+ Film, CANAL+ Family, CANAL+ 1, CANAL+ Seriale, CANAL+ Now oraz CANAL+ Dokument.
Natomiast w ramach pakietu Extra+ nowi widzowie mogli skorzystać ze stacji oferowanych w Multi+, czyli CANAL+ Sport 5, Ale kino+, CANAL+ Domo, CANAL+ Kuchnia oraz TeleTOON+, oraz kilkudziesięciu innych kanałów usługi CANAL+ online.