Serwis streamingowy CANAL+ poinformował o zrezygnowaniu z dalszego udostępniania swojej aplikacji Strefa CANAL+, która była dedykowana urządzeniom mobilnym. Nie oznacza to likwidacji całej platformy -nadal będzie można z niej korzystać, jednak już w obrębie przeglądarki.
Wszechstronne możliwości dla użytkowników dostępne w Strefie CANAL+
Strefa CANAL+ jest serwisem, umożliwiającym w prosty i wygodny sposób wykonywanie czynności związanych z obsługą konta. Platforma dla abonentów pozwala na zweryfikowanie stanu salda na koncie, poziomu zużytego transferu i historii połączeń, a także daje możliwość uregulowania płatności, ale nie tylko. Użytkownicy mogą tam również przesłać aktualizacje uprawnień, zresetować kod PIN dla dekodera oraz zapoznać się ze szczegółami zawartej z platformą umowy.
Serwis Strefa CANAL+ daje także szanse na zaktualizowanie danych osobowych, teleadresowych, zaktualizowanie wyrażonych zgód, poszerzenie oferty oraz aktywowanie automatycznych płatności.
To koniec aplikacji mobilnej. Trzeba przerzucić się na przeglądarkę
Dotychczas te wszystkie czynności, jakie daje nam Strefa CANAL+, można było wykonać zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji na urządzenia mobilne. Teraz czas na zmiany, bo operator postanowił zrezygnować z tej drugiej opcji.
CANAL+ poinformował o zakończeniu udostępniania aplikacji mobilnej z dniem 22 maja br., jednak w swoim komunikacie nieco pociesza użytkowników. Serwis będzie nadal dostępny w wersji witryny internetowej na każdym z urządzeń, które posiada przeglądarkę internetową.
Operator zapewnia, że strona internetowa posiada teraz wszystkie funkcje aplikacji, a przy tym zawiera jeszcze więcej przydatnych dla użytkowników.