Dekoder CANAL+ BOX 4K / fot. Kacper Żarski (oiot.pl)
Dekoder CANAL+ BOX 4K / fot. Kacper Żarski (oiot.pl)

Jedna z aplikacji CANAL+ dla abonentów zostanie zlikwidowana

Serwis streamingowy CANAL+ poinformował o zrezygnowaniu z dalszego udostępniania swojej aplikacji Strefa CANAL+, która była dedykowana urządzeniom mobilnym. Nie oznacza to likwidacji całej platformy -nadal będzie można z niej korzystać, jednak już w obrębie przeglądarki.

Wszechstronne możliwości dla użytkowników dostępne w Strefie CANAL+

Strefa CANAL+ jest serwisem, umożliwiającym w prosty i wygodny sposób wykonywanie czynności związanych z obsługą konta. Platforma dla abonentów pozwala na zweryfikowanie stanu salda na koncie, poziomu zużytego transferu i historii połączeń, a także daje możliwość uregulowania płatności, ale nie tylko. Użytkownicy mogą tam również przesłać aktualizacje uprawnień, zresetować kod PIN dla dekodera oraz zapoznać się ze szczegółami zawartej z platformą umowy.

Serwis Strefa CANAL+ daje także szanse na zaktualizowanie danych osobowych, teleadresowych, zaktualizowanie wyrażonych zgód, poszerzenie oferty oraz aktywowanie automatycznych płatności.

Strefa CANAL+ (źródło: Sklep Play)
Strefa CANAL+ (źródło: Sklep Play)

To koniec aplikacji mobilnej. Trzeba przerzucić się na przeglądarkę

Dotychczas te wszystkie czynności, jakie daje nam Strefa CANAL+, można było wykonać zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji na urządzenia mobilne. Teraz czas na zmiany, bo operator postanowił zrezygnować z tej drugiej opcji.

CANAL+ poinformował o zakończeniu udostępniania aplikacji mobilnej z dniem 22 maja br., jednak w swoim komunikacie nieco pociesza użytkowników. Serwis będzie nadal dostępny w wersji witryny internetowej na każdym z urządzeń, które posiada przeglądarkę internetową.

Operator zapewnia, że strona internetowa posiada teraz wszystkie funkcje aplikacji, a przy tym zawiera jeszcze więcej przydatnych dla użytkowników.