TikTok oficjalnie debiutuje na telewizorach Smart TV Samsunga

TikTok

TikTok został udostępniony posiadaczom telewizorów Samsung Smart TV oraz Samsung Smart Monitor. Aplikacja dostępna jest w polskiej wersji językowej.

Samsung wydaje się regularnie udostępniać coraz to nowsze aplikacje dla użytkowników swoich telewizorów. Miesiąc temu wprowadzona została aplikacja Twitch, na której można oglądać streamerów, wykonujących przeróżne aktywności – od uczestnictwa w rozmowie na jakiś temat, po oglądanie zmagań w mistrzostwach e-sportowych.

Jeszcze wcześniej zostało udostępnione FlixClassic, który umożliwia dostęp do wszelkich klasyków kina – od filmów klasy B, aż po produkcje z ogromnym budżetem. Teraz firma zdecydowała się udostępnić kolejną, jednak o wiele popularniejszą aplikację.

TikTok na telewizorze Samsung

Zakładam, że każdy choć kojarzy popularną platformę do oglądania krótkich, zazwyczaj trwających około minuty, materiałów wideo. Oczywiście mowa o TikToku, który szturmem podbił serca użytkowników oraz niemal natychmiastowo stał się jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych. Od dzisiaj można ją pobrać na telewizory Samsung Smart TV z roczników 2018-2022 oraz Smart Monitor.

Jak sprawdza się TT na ekranie telewizora? Nad wyraz dobrze! Treści zostały podzielone na 12 kategorii (jak na przykład komedia, muzyka, jedzenie czy moda), w nawigacji pomaga pilot, a producent zarzeka się, że obsługa aplikacji jest szybka i intuicyjna. Same treści prezentowane są na środku telewizora, w prawym dolnym rogu można dostrzec informacje o ścieżce dźwiękowej, natomiast po lewej stronie znajdują się dane dotyczące twórcy oraz samej treści.

Szczególnie zadowoleni powinni być użytkownicy telewizorów Samsung The Sero, będą oni mogli bowiem cieszyć się materiałami wideo w formie, w której zostały one przygotowane, czyli w pionie.

Aplikacja TikTok od teraz dostępna na telewizorach Samsung Smart TV w Polsce

Czy aplikacje na TV mają sens w dobie smartfonów?

Jest to pytanie, które najprawdopodobniej wielu użytkownikom może wydawać się mało ciekawe, a wręcz trywialne, jednak odpowiedź na nie jest mniej niż oczywista. W świetle przeprowadzonego niedawno badania bowiem okazuje się, że Polacy są bardziej przywiązani do konsumpcji treści na swoich telewizorach niż smartfonach.

To sprawia, że przenoszenie coraz większej ilości aplikacji na duży ekran staje się bardziej kwestią czasu, niźli zagadnienia czy w ogóle do tego dojdzie. Jakie apki chcielibyście również zobaczyć w katalogu Samsunga na swoich smart TV? Podzielcie się z nami w komentarzach!

Exit mobile version