Firma LG stworzyła kamerę 4K, która dedykowana jest dla ośrodków związanych z ochroną zdrowia. Urządzenie pozwoli na łatwą i zdalną komunikację pomiędzy pacjentem a personelem medycznym.
Inteligentna kamera dla pacjenta i personelu medycznego
Nowość ma zapewnić bezproblemowy poziom komunikacji pomiędzy pacjentem i medykiem. Smart Cam Pro, bo o niej mowa, gwarantuje wysoką jakość (rozdzielczość 4K), podobno zarówno w dzień, jak i w nocy. Urządzenie korzysta z platformy LG webOS, co ma zapewnić wygodną i prostą obsługę urządzeń.
Główny aparat tej inteligentnej kamery umożliwia rejestrowanie obrazu w rozdzielczości 3840 x 2160 pikseli oraz wspiera czterokrotny zoom. Urządzenie jest wyposażone również w kamerę noktowizyjną, działającą również w jakości 4K. Dzięki HDR kamera sama dostosowuje kolor i kontrast nagrywanych obiektów, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Sparowanie kamery z telewizorem czy innego rodzaju ekranem, umożliwi wzajemny kontakt pacjenta z osobami z personelu medycznego, a także pozwoli na przeprowadzanie zdalnego obchodu oraz da szansę na szybkie zareagowanie w przypadku nagłego pogorszenia się stanu pacjenta.
Niewielki sprzęt LG, który może pomóc w doglądaniu pacjentów
Wygląd urządzenia jest subtelny i niewielki, dzięki czemu w łatwy sposób można go ulokować w pobliżu ekranu lub bezpośrednio na nim. Obudowa przybrała ciemny kolor i jest wyposażony w osłonę prywatności, którą można manualnie przesuwać na obiektyw główny.
Producent zdecydował się na wbudowanie do kamery Smart Cam Pro czterokierunkowego systemu mikrofonów, dzięki któremu komunikowanie się pomiędzy rozmówcami będzie łatwe i wyraźniejsze, a ewentualne echo sali pacjenta czy szumy urządzeń wspomagających będą maksymalnie zredukowane.