Masz problem z odkurzaczem lub innym urządzeniem Xiaomi? Od teraz zgłosisz go na infolinii

Masz problem z odkurzaczem lub innym urządzeniem Xiaomi? Od teraz zgłosisz go na infolinii

Niestety, urządzenia elektroniczne, niezależnie od tego, ile kosztują i do jakiej kategorii należą, mają to do siebie, że czasem się psują. Firma Xiaomi zdaje się, że świetnie zdaje sobie z tego sprawę, czego efektem jest rozpoczęcie działalności infolinii serwisowej dla Polaków. Warto wiedzieć, że od teraz zgłoszenia serwisowego odkurzacza, oczyszczacza powietrza, smartfonu czy każdego innego urządzenia tej firmy, można dokonać zarówno telefonicznie, jak i mejlowo.

Xiaomi coraz śmielej poczynia sobie na polskim rynku

Co jak co, ale Xiaomi świetnie odnajduje się na polskim rynku – sukcesywnie wprowadza do sprzedaży kolejne produkty, cechujące się z reguły świetnym lub bardo dobrym stosunkiem ceny do oferowanych możliwości. Firma otwiera kolejne sklepy stacjonarne, a teraz wychodzi naprzeciw wszystkim klientom, których może spotkać niemiła sytuacja w postaci usterki sprzętu.

Trudno nie odnieść wrażenia, że Xiaomi chce być bliżej swoich klientów. Zwłaszcza, że uruchomiona infolinia nie jest infolinią sprzedażową – nie będą nam wciskane kolejne produkty Xiaomi, a wyłącznie serwisową. Ma być pomocna, gdy zepsuje się sprzęt Xiaomi (niezależnie od tego, z jakiej kategorii pochodzi) i będziemy chcieli zgłosić reklamację.

Gdzie i co można załatwić?

Za pośrednictwem infolinii serwisowej Xiaomi można umówić się na serwis, sprawdzić jego status czy też po prostu uzyskać pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami Xiaomi – na gwarancji, ale też po jej upływie.

Numer serwisowy Xiaomi to +48 800 111 332 – koszt połączenia zależy od taryfy klienta.

Serwisowy adres mejlowy Xiaomi to z kolei [email protected]

W obu przypadakch powinniśmy uzyskać pomoc w godzinach funkcjonowania infolinii serwisowej, tj. w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8 do 20.

Usługa jest darmowa, a infolinia już działa.

Serwis to ważna rzecz!

Przyznaję, nie pamiętam, kiedy ostatnio zepsuło mi się jakiegoś urządzenie, ale gdy już się to stanie, będzie zależało mi na szybkim załatwieniu sprawy. Infolinia wydaje się być dobrą opcją połączenia interesów obu stron – klientów, którzy chcą szybko naprawić sprzęt i firmy, która chce im to umożliwić.

Zresztą, żeby nie szukać daleko – bardzo fajny ruch wykonał ostatnio Samsung, który uruchomił mobilny serwis naprawczy.