Sportowa platforma streamingowa Sportworld (źródło: B1 SmartTV)
Sportowa platforma streamingowa Sportworld (źródło: B1 SmartTV)

Sportworld trafi do Polski? Niemiecki serwis streamingowy ma być dostępny w 190 krajach

Niemiecka firma rozpowszechnia swój sportowy serwis streamingowy Sportworld. Platforma ma być dostępna w 190 krajach całego świata, a treści będą póki co odtwarzane w języku angielskim i niemieckim. Jakie programy obejmuje nowa aplikacja i gdzie będzie dostępna?

Nowa platforma ze sportem z całego świata

Jedna z niemieckich firm, znana jako B1 SmartTV, ma w planach udostępniać swoją platformę streamingową w 190 krajach na całym świecie. Serwis Sportworld na początek ma być dostępny na urządzeniach mobilnych, a także telewizorach Samsung, opartych o system Tizen. Przedsiębiorstwo zdecydowało o rozpowszechnieniu swojego produktu z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Kobiet.

Sportowa platforma streamingowa Sportworld (źródło: B1 SmartTV)
Sportowa platforma streamingowa Sportworld (źródło: B1 SmartTV)

Sportworld został uruchomiony w maju zeszłego roku, jednak dotychczas był dostępny wyłącznie w krajach niemieckojęzycznych. Dzięki niemu użytkownicy mogą korzystać z treści w formie na żywo, na żądanie, a część dostępna jest także w formie bezpłatnej.

Na terenie Niemiec opłata za miesięczną subskrypcję wynosi 14,99 euro, a w ramach pakietu możliwe jest uruchamianie m. in. takich programów sportowych, jak European League of Football, eSport1, Sport1+, SportBild+, Sportdigital Football, Motorvision.TV, Sportdeutschland.TV, ClipMyHorse.TV, fight24 HD, More Than Sports TV, Fitness Nation oraz EDGEsport.

Sportowa platforma streamingowa Sportworld (źródło: B1 SmartTV)
Sportowa platforma streamingowa Sportworld (źródło: B1 SmartTV)

Dodatkowe możliwości aplikacji Sportworld

Jeśli ta nowa, sportowa platforma streamingowa trafi do Polski, póki co możliwe będzie odtwarzanie treści po angielsku oraz niemiecku. Z czasem planowane jest jednak wdrożenie innych wersji językowych, tak, aby dość nowy serwis mógł osiągnąć prawdziwie globalny zasięg.

W aplikacji Sportworld ma znaleźć się elektroniczny przewodnik po programach, w skrócie nazywany EPG. Dzięki tej opcji fani różnych sportowych dziedzin będą mogli na bieżąco zapoznawać się ze światowymi informacjami, a także nadchodzącymi wydarzeniami i zmaganiami.

Ponadto platforma ma także objąć serwisy, które będą towarzyszyły odtwarzanym treściom wideo. Są one tworzone wraz z innymi nadawcami, ligami, klubami czy stowarzyszeniami. Część tych możliwości ma być realizowana w ramach płatnej subskrypcji, pozostałe będą dostępne za darmo. Planuje się, aby na początek jednak wszelkie usługi uruchomione w krajach z całego świata miały być dostępne przez 3 miesiące bez opłat.