Nie wszystko, co dzieje się dzisiaj, zawsze będzie miało znaczenie. Ale są chwile, które definiują nasze życie. Uniwersytet Gdański postanowił ukazać te momenty w nowej kampanii wizerunkowej, skoncentrowanej na piątce studentów: Szymonie, Karolinie, Oliwii, Krystianie i Martynie.
Wspomnienia w świecie technologii
Pokolenie Z (urodzeni od roku 1995 do roku 2012), które dorastało w erze cyfrowej, to jak się okazuje, nie tylko młodzież śledząca trendy w internecie. To ludzie, dla których relacje i autentyczność są równie ważne, jak sukcesy w ich życiu zawodowym i prywatnym. Właśnie te wartości stały się fundamentem nowej kampanii uczelni wyższej.
Uniwersytet nie bał się ukazać prawdziwej twarzy studiów – pełnej radości, ale czasem również stresu. Wszystko dlatego, że według osób odpowiedzialnych za spot, współczesna młodzież poszukuje prawdy i uczciwości, a tu mamy zobrazowane całe spektrum uczuć.
Core Memories i Carpe Diem
Główny film promocyjny nawiązuje do kluczowych wspomnień, które kształtują człowieka przez całe życie. Wspierając ideę chwytania chwili, czyli Carpe Diem, materiał ukazuje piękno i wartość momentów, które niestety szybko mijają.
Dzięki współpracy z Agencją Visual Department powstało dynamiczne wideo, pełne różnych ujęć z życia zwykłego studenta w Trójmieście. To, co jest istotne to fakt, że zdjęcia zostały wygenerowane przez AI. Oczywiście całość została subtelnie okraszona tłem Uniwersytetu Gdańskiego. Oprócz tego efekty prac będzie można podziwiać na przystankach, w mediach społecznościowych oraz na plakatach. Na tych ostatnich znajdziemy kod QR, który po zeskanowaniu przeniesie nas do wyżej wspomnianego video.
Autentyczność w świecie AI
Nowa kampania wykorzystuje sztuczną inteligencję, ale nie po to, aby zastąpić ludzkie wspomnienia. Chociaż AI może tworzyć coraz bardziej wspaniałe obrazy, to jednak prawdziwe chwile i uczucia są niepowtarzalne. „Wspomnień nie wygenerujesz. Stworzysz je u nas” – to hasło kampanii podkreśla, jak ważna jest autentyczność w świecie zdominowanym przez technologię.