Serwis streamingowy FilmBox+ informuje swoich klientów o zakończeniu obsługi w bezpośredniej subskrypcji. Oznacza to, że treści dostępne na platformie mogą być wykupione tylko u wybranych operatorów usług telekomunikacyjnych, internetowych i telewizyjnych.
Wybór treści wygodą naszych czasów
Platformy streamingowe zyskują na popularności, jednak okazuje się, że ich rynek jest niezwykle dynamiczny. Choć do wyboru mamy coraz więcej propozycji zdarza się, iż niektóre serwisy muszą zakończyć działalność w pewnych regionach (czego doświadczyliśmy w Polsce w 2018 roku w przypadku Showmax) czy przechodzą w ręce innych firm, modyfikując nazwę, a czasem i ogólny charakter serwisu.
Nie tak dawno, bo przed około dwoma laty, sporym zmianom uległa platforma HBO GO, płynnie przechodząc w HBO Max. Niebawem, bo już w czerwcu br. serwis ten ponownie przejdzie niemałą przebudowę. W naszych rękach pojawi się po prostu Max.
Takie roszady nie powinny nas szczególnie dziwić. Serwisy streamingowe muszą dostosowywać się do aktualnych potrzeb i wymagań użytkowników. Podobnie sytuacja ma się z aktualizacjami subskrypcji, w tym podnoszeniem cen czy rozpoczęciem egzekwowania ustaleń regulaminowych dotyczących dzielenia się hasłem z osobami spoza gospodarstwa domowego.
FilmBox+ bez opcji bezpośredniej subskrypcji
Zmiany dotarły także do FilmBox+. Serwis obejmuje dość bogatą bibliotekę zawierającą zarówno nowe, jak i nieco starsze filmy, programy dokumentalne oraz znane seriale. Platforma streamingowa oferuje też 16 kanałów telewizyjnych (m.in. StopKlatkę, Gametoon czy Zoom TV), należących do Grupy Kino Polska oraz SPI International, które można oglądać w trybie na żywo.
Jak jednak informuje SAT Kurier, serwis FilmBox+ będzie dostępny wyłącznie jako część oferty od operatorów. Platforma rozsyła informację do swoich klientów mailowo o zaprzestaniu świadczenia usług w formie bezpośrednim z dniem 31 maja br. W związku z tym tacy użytkownicy proszeni są o anulowanie subskrypcji do 30 kwietnia br.
Na ten moment, aby zamówić pakiet, serwis FilmBox+ proponuje skontaktowanie się z jednym z operatorów, takich jak Polsat Box, Canal+, Vectra, Netia, Inea, Orange, Toya lub Multi Media.