Nowe narzędzie Zoom Docs (źródło: Zoom)
Nowe narzędzie Zoom Docs (źródło: Zoom)

Zoom Docs ze sztuczną inteligencją. Oto nowa przestrzeń do wspólnej pracy

Firma Zoom ogłosiła nowe narzędzie, które usprawni pracę, korzystając ze sztucznej inteligencji. Jest nim Zoom Docs, czyli przestrzeń robocza, umożliwiająca tworzenie plików wspólnie z innymi pracownikami. Na co pozwala zaprezentowane rozwiązanie?

Nowe narzędzie znanej platformy komunikacyjnej

Żyjemy w czasach, gdy praca nie ogranicza się wyłącznie do jednego miejsca. Wielu z nas korzysta z trybu zdalnego, który może być realizowany nie tylko z domu, ale z każdego zakątka świata. Takie sytuacje wymagają jednak od nas przeorganizowania swoich zadań oraz generują potrzebę innego rodzaju komunikacji ze współpracownikami.

Nowe narzędzie Zoom Docs (źródło: Zoom)
(źródło: Zoom)

O ile bez problemu możemy korzystać z wideo na żywo, mając oczywiście dostęp do internetu, o tyle każda osoba tworząca własny plik, często nawet w innym programie, generuje całą lawinę kłopotów. Idąc na przeciw narastającym potrzebom, Zoom opracował modułową przestrzeń roboczą opartą o algorytmy sztucznej inteligencji, w której możliwe będzie gromadzenie danych, tworzonych przez różne osoby.

Zoom Docs pozwala na generowanie dokumentacji, delegowanie zadań, a także zarządzanie pracą i projektami. Co więcej, nowe oprogramowanie umożliwia zintegrowanie się z dotychczas stosowanymi aplikacjami.

To jednak nie wszystko, najnowsza propozycja przedsiębiorstwa może też korzystać ze sztucznej inteligencji, jeszcze bardziej ulepszając współpracę.

(źródło: Zoom)
(źródło: Zoom)

Funkcjonalność obszaru roboczego Zoom Docs

Użytkownicy Zoom mogą korzystać z obszaru roboczego, który pozwala na utworzenie bloków treści, tradycyjnego tekstu, tabel, a także wstawianie obrazów. Każde spotkanie, odbywające się w trybie zdalnym w nowej przestrzeni roboczej, pozwala na organizowanie zadań i wszelkich danych. Sztuczna inteligencja natomiast może podsumować, a nawet uzupełnić omawiane aspekty pracy.

(źródło: Zoom)
(źródło: Zoom)

Nowe narzędzie wyświetlane jest wszystkim uczestnikom, którzy na bieżąco mogą wpisywać komentarze, spostrzeżenia, a także przypisywać dane zadania za pomocą tradycyjnych wzmianek tworzonych za pomocą znaku @.

Zoom Docs jest częścią istniejącej już platformy, dzięki czemu możesz swobodnie przeciągać pliki, które edytujesz czy uzupełnisz wspólnie z innymi pracownikami oraz sztuczną inteligencją.

Informacje na temat dostępności nowego narzędzia pojawią się w ciągu kilku najbliższych miesięcy.