Żarówki Ultra Efficient LED (źródło: Philips Signify)
Żarówki Ultra Efficient LED (źródło: Philips Signify)

Philips Signify ma nowe żarówki. Mogą świecić nawet 50 tysięcy godzin

Signify wprowadza nową linię żarówek o wysokiej wydajności, które pozwolą na zredukowanie zużycia energii nawet o 40%. Jakie technologie wdrożono do najnowszych produktów?

Oszczędność energii na pierwszym miejscu

Ekologia i coraz więcej rygorystycznych regulacji spędzają sen z powiek producentom wielu sprzętów. Użytkowników niewiele to obchodzi – dla nas powodem do zmartwień są wzrastające rachunki, dlatego też obie grupy starają się dążyć do oszczędzania na energii elektrycznej.

Firma Philips Signify, znana przede wszystkim z produkcji wysokowydajnych i energooszczędnych urządzeń oświetleniowych pochwaliła się swoimi nowymi produktami w postaci ultra wydajnych żarówek.

Wysoka wydajność i energooszczędność Signify

Nowo wprowadzone żarówki Philips Ultra Efficient LED pozwalają na 3 razy dłuższe użytkowanie, a przy tym pochłaniają o 40% mniej energii elektrycznej w porównaniu do standardowych żarówek LED-owych Philipsa. Najnowsze produkty mają zapewnić użytkownikom oświetlenie przez nawet 50 tysięcy godzin, osiągając przy tym skuteczność światła rzędu 210 lm/W.

Żarówki Ultra Efficient LED (źródło: Philips Signify)
Żarówki Ultra Efficient LED (źródło: Philips Signify)

Te energooszczędne żarówki zostały opracowane przy wykorzystaniu zaawansowanej konstrukcji LED-owej, a także technologii optyki, co bezpośrednio pozwala na wprowadzenie do życia oszczędności na prądzie. Nowe żarówki Signify oparte zostały również o technologię Philips EyeComfort, która zapewnia wysoką jakość światła, pozwalającą na uniknięcie efektu zmęczenia oczu, co jest niezwykle istotne dla wzroku, szczególnie dzieci.

Na ten moment produkty dostępne są wyłącznie w sieci sklepów Walmart w formatach 60 W A19 za 9,97 dolarów lub w dwupaku w cenie 16,97 dolarów, 100 W A21 za 14,97 dolarów i 65 W BR30 w cenie 10,97 dolarów. Wszystkie modele dostępne są w bieli 3000 K, a także w tzw. świetle dziennym 5000 K. Polityka prowadzona przez Philips zakłada również, że opakowania na produkty mają być wykonane w 80% z papieru pochodzącego z recyklingu.