amazon prime video
amazon prime video

Amazon Prime Video wreszcie z odświeżonym interfejsem

Amazon Prime Video to jedna z ulubionych platform streamingowych wielu użytkowników. Choć prezentowane na niej seriale i filmy są na topie, to niestety nie można było powiedzieć tego o samym interfejsie aplikacji. Od dawna pozostawała w tyle za konkurencją, jeśli chodzi o użyteczność. Na szczęście twórcy postanowili w końcu coś z tym zrobić. Użytkownicy doczekali się sporej aktualizacji wyglądu.

Amazon Prime Video już tak nie wygląda

Zaczynając od dziś, Amazon Prime Video wprowadził sporą modyfikację w dobrze dotąd znanym interfejsie. Nowy wygląd zyskają użytkownicy platformy na Google TV/Android TV, a także Fire TV, Roku, Apple TV oraz konsolach. Aplikacja została odświeżona w bardzo podobnym stylu, który oferuje Netflix czy Disney+.

Z boku interfejsu użytkownika znajduje się pasek nawigacyjny, a polecane treści u góry strony. Dodano także nową listę dziesięciu najpopularniejszych treści w danym czasie. Dodatkowo zobaczymy także sześć sekcji aplikacji: szukaj, strona główna, sklep, telewizja na żywo, bezpłatny dostęp z reklamami, moje pliki.

amazon prome video
Amazon Prime Video – nowy design, fot. 9to5google.com

Zawartość, będąca w standardowym dostępie Amazon Prime, jest oznaczona niebieskim znacznikiem wyboru, a indywidualne zakupy użytkownika mają ikonę złotej torby na zakupy.

Wprowadzamy przeprojektowane, uproszczone główne menu nawigacyjne, które jest łatwo dostępne. Pomaga to klientom przeglądać naszą szeroką ofertę – w tym filmy, programy telewizyjne, kanały sportowe i kanały premium – oraz szybko i łatwo znaleźć to, czego szukają. Klienci mają łatwą drogę do tytułów zawartych w członkostwie Prime, takich jak Cudowna Pani Maisel, Chłopcy i wyczekiwany Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy.

W naszych aplikacjach nowe menu nawigacyjne zostało przeniesione do boku ekranu, aby uzyskać lepszy dostęp. Aplikacja zostanie uruchomiona z sześcioma głównymi stronami: Dom, Sklep, Znajdź, Telewizja na żywo, Bezpłatnie z reklamami i Moje rzeczy. Klienci będą mieli również dostęp do opcji podrzędnej nawigacji, aby łatwiej przeglądać pozycje według treści lub typu oferty, np. „Filmy” lub „Programy telewizyjne”, „Sport” w domu i „Kanały” lub „Wypożycz lub kup” w Sklepie.

Mówi o zmianach Amazon.
amazon prime video
Amazon Prime Video fot. 9to5google.com

Dalsze zmiany wkrótce

Nowy interfejs ma zostać wkrótce udostępniony na telefony oraz tablety z Androidem. W dalszych planach są także urządzenia z systemem iOS. Ja w momencie pisania tego artykułu na swoich urządzeniach wciąż mam stary widok aplikacji.

Jak prezentuje się całość, możecie zobaczyć w filmie poniżej.