Użytkownicy Apple TV zgłaszają problemy z użytkowaniem YouTube TV oraz aplikacji. Problem trwa od około tygodnia, a serwis próbuje się z nim uporać. Przyczyna jest nieznana, choć niedawna aktualizacja może sugerować pojawiające się błędy.
Problemy z działaniem YouTube TV na przystawkach Apple
Ostatni tydzień był związany z licznymi reakcjami użytkowników Apple TV, którzy spotykali się z problemami w obrębie serwisu YouTube TV. Awarie zdarzają się całkowicie losowo w czasie standardowego korzystania z serwisu. YouTube TV niespodziewanie „wyrzuca” użytkowników i odsyła z powrotem do ekranu głównego. Chyba więc nie dziwi fakt irytacji usługobiorców, którzy opisują te liczne sytuacje na Reddit, Twitterze i w innych miejscach internetu.
Jak twierdzą osoby zgłaszające problemy, ponowne uruchamianie aplikacji, odinstalowanie i powtórne zainstalowanie, resetowanie czy przywracanie poprzednich wersji systemu tvOS nie rozwiązują irytujących kłopotów z dostępem do treści.
Część użytkowników informuje także o błędach występujących w standardowej aplikacji YouTube dedykowanej na Apple TV, choć takich uwag jest nieco mniej.
Od kiedy pojawiają się problemy w YouTube TV?
Jak donosi portal 9to5google.com, pierwsze kłopoty pojawiły się około tygodnia temu, kiedy to Google ogłosiło wprowadzanie nowej aktualizacji YouTube TV na Apple TV z HDR. Miały one na celu wprowadzenie poprawek „czarnego ekranu”, pojawiającego się podczas wznawiania aplikacji YouTube TV. Sytuacja jest o tyle przykra, że amerykańscy fani koszykówki mieli znacząco utrudniony dostęp do rozgrywek w ramach turnieju NCAA March Madness.
Oczywiście pojawiające się obecnie nowe problemy mogą nie być związane z wprowadzanymi aktualizacjami i stanowić zbieg okoliczności. Serwis powiadomił o tym, że trwają prace nad zażegnaniem tych usterek, a kłopoty spotykane są głównie w przypadku pierwszej generacji przystawki Apple TV 4K.