Producent urządzeń smart home, Netatmo, przedłużył promocję. Klienci niezadowoleni z zakupionych produktów mogą je zwrócić.
Netatmo, producent mający bogaty katalog sprzętu z kategorii smart home, pozwoli na przetestowanie swoich produktów. Konkretne urządzenia zostały objęte bowiem tak zwaną gwarancją satysfakcji – pozwoli klientom na zwrot produktów do 100 dni po zakupie, jeśli nie będą z nich zadowoleni.
Promocja została zorganizowana, aby świętować dekadę obecności firmy na rynku. Założone w 2011 roku przez Freda Pottera oraz Jean-Pierre Dumolarda Netatmo, wypuściło swój pierwszy produkt ledwie rok później. Następne lata pozwalały firmie sukcesywnie poszerzać swój katalog dostępnych urządzeń.
Warunki i czas trwania promocji Netatmo
Osoby, które zdecydują się na zakup termostatu bądź głowicy termostatycznej, pomiędzy 15 sierpnia 2022 a 31 marca 2023, będą miały możliwość testowania produktu przez 100 dni. Jeśli po tym czasie zdecydują, że urządzenia nie spełniają ich oczekiwań, będą mogły je zwrócić bez podawania przyczyny i liczyć na zwrot pieniędzy.
Rzecz jasna urządzenia muszą zostać wcześniej skonfigurowane i faktycznie być użytkowane przez ten czas. Żeby zwrot został zaakceptowany, produkty nie mogą być uszkodzone oraz muszą zostać zapakowane w oryginalne pudełka.
Jak należy zwrócić produkt?
Jeśli zakupiony przez nas termostat bądź głowica termostatyczna okazały się być produktami nieskrojonymi pod nasze potrzeby, możemy je zwrócić i otrzymać pełny zwrot pieniędzy. W tym celu należy przejść przez kilka etapów. Po pierwsze, musimy zeskanować kod QR, który znajdziemy na opakowaniu produktu.
Następnie będziemy musieli wypełnić przygotowany przez firmę formularz oraz przesłać skan rachunku, potwierdzający źródło nabycia sprzętu. Ostatnim krokiem natomiast ma być wysyłka termostatu bądź głowicy do lokalnego dystrybutora Netatmo.
Gdy to nastąpi, pozostaje nam jedynie czekać na zwrot środków. Ten pojawi się nie później niż do 4 tygodni od przesłania potwierdzenia przyjęcia przesyłki.